May. 20th, 2009

yesod: (lando chairman kaga)
since i haven't really been an avid poster for MONTHS on end... there's a ton of random stuff i can theoretically catch up on! YAY for random stuff!!!
most of it is pics and little events that iv wanted to post and have just been to lazy and/or non internet inclined to actually do. sooooo yeah ill probably be making a few posts working backwards at what iv been up to starting with dar's BIRTHDAY this past weekend!
basically the theme was PROM. girls got all gussied up in prom dresses and guys put on their finest suits. we then hit up cheesecake factory. gotta love 20+ people decked out like there in HS boozin' it up and eatin' cheesecake. )

[livejournal.com profile] nyquil_driver... this pic is for you... )

so yeah... that was friday night. alas i had to work a closing shift on saturday. i was however, happy to find that people were still partying when i got home. i made sure to join in the festivities ASAP )

we ended up singing karaoke till about 2am. i cant sing in the best of situations, more or less after downing a significant amount of liquor. good thing reau and i knew how to REALLY do karaoke. none of that actually trying shit. BAH!

and one last pic to end it all... )

Profile

yesod: (Default)
yesod

January 2012

S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Page Summary

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 22nd, 2017 10:39 pm
Powered by Dreamwidth Studios