yesod: (lando chairman kaga)
[personal profile] yesod
SPACE HERPES AND THAT COLT 45 GUY!
THATS what we got out of this night!

its raining a lot. good thing i dyed all the stuff i needed to dye yesterday.

AND MORE ON A COSPLAY FRONT!
have a bunch left to do before otakon... figured out what my "i want something new and not that hard" costume will be. just gotta finish it. lots of little details. and yes... the wooden "pineapple" rings have something to do with it haha. anyone else wearing anything from dynasty warriors @ ota this year? i cant escape my love for mindless repetitive button mashing... theres NO WHERE TO RUN!!! DX!!!!
its bad tho... im already trying to think of when ill be able to finish Cecil up. possibly by the end of september... early october? i REALLY wanna do it bad. FFIV is one of my all time favorite games and i wanna geeeeeeek ouuuuuuut!

hmmm... i should get to bed. i have work in the morning T^T i just thought i had more to say. guess not. haha!

Date: 2009-07-12 05:40 am (UTC)
From: [identity profile] rose-of-pain.livejournal.com
I believe [livejournal.com profile] marika_ikeda said she's doing some Dynasty Warriors. May want to hit her up on that. XP

Date: 2009-07-12 07:29 pm (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
OOOOOO! yah! ill have to see XD

Date: 2009-07-12 05:36 pm (UTC)
From: [identity profile] vartan.livejournal.com
Ooooh, DW. There's a couple guys I've wanted to do from DW (Gan NIng, Sun Ce, Guan Ping) for a little while now. Maybe later this year or next year, dunno.

Date: 2009-07-12 07:31 pm (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
GAN NING! DOOOOO IIIIIT!!!!! im working on ling tong right now haha

i also plan on doing sima yi for animeUSA and i believe iv suckered dar into it as well >D

Date: 2009-07-12 11:56 pm (UTC)
From: [identity profile] mantisknight.livejournal.com
wait, you're all doing Dynasty warriors?! :) HOT SHIT!!! :) :) :)

BTW, when you said Space Herpes, I'm flashbacking to the lil alien from Ice Pirates now! :)

Date: 2009-07-13 12:38 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
only if by "you're all" you mean me at otakon and then dar and i and whomever else wants to join in the not so distant future. ^^;

Date: 2009-07-13 12:58 am (UTC)
From: [identity profile] fallnangelspike.livejournal.com
DYNASTY HERPES.

Hey, it sounded awesome :)

Profile

yesod: (Default)
yesod

January 2012

S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 25th, 2017 02:42 am
Powered by Dreamwidth Studios