yesod: (no regret no peace no fear)
[personal profile] yesod
im trying to think of an appropriate sound affect. it would probably be something of the "nuuuurgh" variety... whatever that means.

Otakon is FUCK right around the corner. i was aiming to do FFIV paladin Cecil from dissidia but there is NO WAY ill be able to get him done in time. in order to avoid another "AHHHH!!! MUST GET COSTUME DONE STREEESSSSS!!!" fiasco like last year, i have decided to shelve him. tho by NO means does it mean that i don't plan on doing it... im just moving the perspective done date to most likely animeUSA.

that kinda leaves me with what ill be wearing. DEFINITELY Ingus/summoner job class from FFIII. after that... duuuur... i dunno? so if theres anything that i have and someone wants me to wear, im all ears.
ON TOP OF THAT... because this is otakon... i kinda wanna do something new. :(
im just on a kinda limited budget both monies and time wise... so yeah.
ANY SUGGESTIONS?! XD yanno, something NOT involving massive platemail or armor or what the hell is that magic...
im also kinda curious as to what people might suggest. ha!

Date: 2009-07-01 01:17 am (UTC)
From: [identity profile] morninglow.livejournal.com
ERUKA FROM SOUL EATER BECAUSE I LOST MINE. =[

Date: 2009-07-01 01:19 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
shes.... strangely cute... O__O

i never got into soul eater tho... so i don't even know the first thing about it save for the first like... 3 chapters. ^^;

Date: 2009-07-01 02:01 am (UTC)
From: [identity profile] morninglow.livejournal.com
LOL She doesn't show up until later. I've only watched the anime. I'm a little delayed in reading up the manga. Um...

Well do you want to be a girl or a guy? lmao

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:16 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] morninglow.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:35 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:41 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] morninglow.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:42 am (UTC) - Expand

Date: 2009-07-01 01:21 am (UTC)
From: [identity profile] cesarano.livejournal.com
Facebook told me I should friend you.

I didn't, but it kind of weirded me out.

Maybe I should.

I don't know.

You should dress up as naked Raiden for Otakon.

Date: 2009-07-01 01:26 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
FACEBOOK LIES!!!!!!!!!

well actually... we probably have mutual people friended. ittl do that. ^__^ if you want to friend me on facebook, go ahead. i have a lot of people friended who kinda count as the "vague acquaintance" type.

and i think i have to hit the gym a bit more and practice my crotch covering cartwheels before i attempt naked raiden. maybe next year.

(no subject)

From: [identity profile] cesarano.livejournal.com - Date: 2009-07-01 01:42 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 03:06 am (UTC) - Expand

Date: 2009-07-01 01:30 am (UTC)
From: [identity profile] ginnyseta.livejournal.com
we still got that Tieria jacket and pants if you felt like pooping the shirt out.

personally though, i think you should do a pedobear mascot costume to go with Monty's Char. that would rock.

Date: 2009-07-01 01:33 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
oh god... white pants!!! lol. id have to make a shirt and boots then right?
its tempting.
hahahaha i think a pedobear mascot costume might be a bit much for two weeks.

(no subject)

From: [identity profile] ginnyseta.livejournal.com - Date: 2009-07-01 01:42 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:06 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] cluequeen.livejournal.com - Date: 2009-07-01 10:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-04 01:18 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] cluequeen.livejournal.com - Date: 2009-07-04 02:49 am (UTC) - Expand

Date: 2009-07-01 01:31 am (UTC)
From: [identity profile] rose-of-pain.livejournal.com
Hmm, I'm not really coming up with anything Dani ish that wouldn't be overly complicated. lol /is no help

But ya know what we should finally do some day? ...freaking boshi twins. XP Like maybe we should actually pick a con to do it at and just do it already since we keep saying we will and its not like it'd be that difficult.

Date: 2009-07-01 01:38 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
LOL thanks? i guess ill take that as a compliment. overly complicated costumes FTW! tho i guess i could do complicated like small details, painting, etc... i just dont want to get into anything huge and time consuming since the con is in like... two weeksish D:

haha actually... i was thinking about suboshi... i just dont have a good wig for him, and i dont know if id be able to find anything decent and not to expensive that i could get my paws on pre-ota... unless you have any suggestions.
the rest of his costume would be super easy and not expensive considering how simple it is... haha not sayin' id want you to do ami for ota or nothin, but if i got suboshi done, you could always do ami whenever.
REGARDLESS YOU ARE RIGHT GOOD SIR! we really should just DO IT and get em over with lol.

(no subject)

From: [identity profile] rose-of-pain.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:29 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:42 am (UTC) - Expand

Date: 2009-07-01 01:40 am (UTC)
From: [identity profile] kujagirl.livejournal.com
You would make an awesome Cecil!

Date: 2009-07-01 02:04 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
awww thanks!
FFIV is my personal favorite FF so i was really excited to do cecil... but its just not gonna happen in tome for otakon.

Date: 2009-07-01 01:48 am (UTC)
From: [identity profile] glitteringloke.livejournal.com
white hair, long white coat.

's all i'm sayin' XD

Date: 2009-07-01 02:03 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
gyah... Suitengu is another one id be hesitant to think id find a wig in time... unless you mean ANOTHER white haired, white coated, bespectacled character that iv wanted to cosplay in the past... but same issue... the hair. tho strangely enough i might have a wig that could possibly work for aion...

(no subject)

From: [identity profile] glitteringloke.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:20 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:25 am (UTC) - Expand

Date: 2009-07-01 02:08 am (UTC)
From: [identity profile] gmrgirlx.livejournal.com
Do Dan, and I'll try to redo my Chun-li, or should that be thursday/sunday cosplay? Lemme know since I need to order red tights!

Date: 2009-07-01 02:11 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
HAHA id be up for dan... since hes already done save for fixing my one broken glove. that wont be a problem AT ALL.

Date: 2009-07-01 02:17 am (UTC)
From: [identity profile] trigonsson.livejournal.com
Omg you MUST be my little master!! I don't know if you like Kuroshitsuji at all, but I think it would be pretty fun seeing as we have the height difference for sure and it would just be amazing. Hurhurhur, and he has some killer outfits.

But yeah, nurgh is the best expression, because I pretty much live at my sewing machine now.

Date: 2009-07-01 02:33 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
LOL i thought you were talking about ciel on facebook. im just neglectful of facebook and hadn't gotten back to it. iv read a little kuroshitsuji and REALLY like what iv seen. tho damn ciel and his little boy shorts. man i hate shorts. tho i do have a perfect wig... i thought of him when i was thinking of what wigs i have. i just have NO idea what id do... or if i could pull him off in time.
lyn also did a damn good ciel T^T

(no subject)

From: [identity profile] trigonsson.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:42 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rose-of-pain.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:46 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trigonsson.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:51 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rose-of-pain.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:55 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trigonsson.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:58 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:49 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trigonsson.livejournal.com - Date: 2009-07-01 02:54 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 03:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trigonsson.livejournal.com - Date: 2009-07-01 04:19 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 04:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trigonsson.livejournal.com - Date: 2009-07-01 05:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 07:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trigonsson.livejournal.com - Date: 2009-07-01 08:49 pm (UTC) - Expand

Date: 2009-07-01 03:33 am (UTC)
From: [identity profile] element-kun.livejournal.com
would you ever be interested in doing a old school Final Fantasy Job Class Group with me? or just me you....or me you and Dar? i always wanted to do one and do red mage or black mage..but no one ever wanted to/didnt have the skill.

Date: 2009-07-01 03:23 pm (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
like... FFI or any specific final fantasy?
iv been planning on doing a bunch of FFIII outfits and a handful of them have the traditional designs.

(no subject)

From: [identity profile] catsiy15.livejournal.com - Date: 2009-07-01 05:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 07:05 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] catsiy15.livejournal.com - Date: 2009-07-04 05:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] element-kun.livejournal.com - Date: 2009-07-01 08:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 08:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] element-kun.livejournal.com - Date: 2009-07-02 01:19 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-04 01:19 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] element-kun.livejournal.com - Date: 2009-07-04 02:56 am (UTC) - Expand

Date: 2009-07-01 12:03 pm (UTC)
From: [identity profile] cluequeen.livejournal.com
*smashes face into keyboard*

ofvdohytgbr/l;szkjkzxjjkkkjldjkcx.,/mbhgdsuo'p wohnvho;rvwogrew9oireoiretuo64908435794tkmvmx,szlap;eof/;d[

I HATE all of you. This is making me hate myself for not doing Madam Red sooner. I really wish I had done her instead of Waltz ._. man this is getting me sad I think I'm going to go curl up and cry now ._. you made me a sad kitty

Date: 2009-07-01 03:22 pm (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
but... but... your waltz makes me wish that i had started on fugue!!! dar and i have been wanting to do eternal sonata for ages... but it another that falls into the category of "i dont have enough time to even think about doing it in two weeks" cosplay.

were you planning on bringing asato? id love to get some father son bonding time pics in T^T

(no subject)

From: [identity profile] cluequeen.livejournal.com - Date: 2009-07-01 05:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-01 07:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] cluequeen.livejournal.com - Date: 2009-07-01 10:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yesod.livejournal.com - Date: 2009-07-04 01:20 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] cluequeen.livejournal.com - Date: 2009-07-04 02:50 am (UTC) - Expand

Date: 2009-07-01 12:21 pm (UTC)
From: [identity profile] la-reine-rien.livejournal.com
GIANT PENIS.

Date: 2009-07-01 03:20 pm (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
well... im already an ass enough to be considered a dick at times, so i think i already have that covered.

Date: 2009-07-02 02:16 am (UTC)
From: [identity profile] loudnbothered.livejournal.com
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Why do I have the feeling the Dissidia group is going to be just Mario and me. ;_;

Date: 2009-07-04 01:17 am (UTC)
From: [identity profile] yesod.livejournal.com
sorry!!! T^T
i really wanted to get him done, but iv been so busy and then otakon had to creep all up ons like SHIT. D:

i still want to finish it tho. im thinking i should have him done for animeUSA in november, and then any subsequent cons afterwards.
Page generated Jul. 22nd, 2017 10:35 pm
Powered by Dreamwidth Studios